Heart Chat Bubble

What would you do?

Haft en bra dag idag, käkade lunch med mamma. Superfräsch nyttig plockmat, vi äter alltid lunch där när jag kommer på hennes lunch då det ligger alldeles i närheten :)
 
Hela kvällen i går satt jag och sökte jobb, jag tyckte det var ganska roligt då jag hittade massa jobb jag faktiskt verkligen ville ha. Lite tråkigare när man bara har fått "tack för att du sökt tjänsten, vi återkommer..." autosvar idag.
Jag vill ju ha ett mail där det står "Fan, vad soft du verkar vara. Dig vill vi ha!" Men njaa, riktigt så fungerar det inte...
 
Måste sätta upp saker i min kalender som jag har att se fram emot. Har verkligen ingenting sånt nu och det är riktigt deppigt. Jag brukar ALLTID ha uppsatta mål och saker att se fram emot. Men nada!
 
Detta ska jag ha i åtanke när jag ska planera lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback