Heart Chat Bubble

Yesterday's ;)

Igår var jag pigg till tusen och idag känns dagen "det kvittar".
I lördags var jag ute med tjejerna, vilket var mycket trevligt! Först åt vi på en restaurant som ligger på söder och heter En Grek På Hörnet. Sedan åkte vi och gjorde Stureplan osäker ;)
 
Här är jag hemma hos Sandra innan vi börjar göra oss iordning för kvällen. Jag lånade hennes sons hatt som har anväder precis hela tiden ;)
 
Nästan klara för utgång Sandra till vänster och jag till höger :)
 
Vi åt tre rätters, vitlöksbröd med Tsatsiki till förrätt, Sovlaki till huvudrätt (som var så himla good), och kladdkaka med bär och grädde till efterrätt. Gissa om vi var mätta efter det!? Skit mysig restaurant med riktigt bra mat. Tyvärr var personalen mindre bra... Ouppmärksamma var de...
 
Efter middagen drog vi till Sture Companiet.

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Muums:)

2013-03-08 @ 23:16:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback