Heart Chat Bubble

Mello!

Igår tittade jag på Melodifestivalen hemma hos min syster (som är en av mina bästa vänner) och några tjejkompisar.
Två ynka suddiga bilder från igår hittade jag bara...
Jag hade klätt mig med glittertröja dagen till ära ;) 
 
Och Bananen hängandes i sin blöja ;)
Jag har varit lite "med" det här året och följt alla deltävlingar och det var svårt att välja vilken jag "hejade" på. Jag tyckte flera skulle vinna av olika anledningar. Mitt resonemang innan tävlingen var i alla fall att, Sean Banan borde vinna för att Eurovision är i Sverige och då skulle det bli en jätte rolig show när han kör sitt nummer. Men jag tyckte att Robin skulle vinna för att jag tyckte att han var värd att unnas det för sin OTROLIGA jävla röst. Helt galet vad han kan sjunga! Så jag blev glad att han vann :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback