Heart Chat Bubble

Underbart och lite bittert!

Min vecka hade knappt kunnat vara bättre! Eller jo det hade den kunnat vara men den har hittills varit riktigt bra med lite bittertankar som har förstört helheten lite ;)
 
Veckan började riktigt bra! Min "gamla familj" (Pappa, Mamma, Min syster och jag) träffades spontant hemma hos min syster och åt middag, laxpaket med pestopasta- Gott! Mamma och pappa åkte ganska tidigt efter maten men jag stannade kvar och skrattade, pratade liiite liite allvar och skrattade lite till åt gamla kort och minnen! Det här hittade min syster i påsen med gamla kort. Vi skrattade så vi tjööt, min syster var ett Spice Girls fan om det inte framgår här ;)
 
Sen har vi ju haft ett UNDERBART men KALLT väder den här veckan!! Shit vad fint det är och Shit var fint ställe jag bor på!!
 
Att komma och hämta barnen hos dagmamman och möta detta nere vid parken vid sjön i vårt område får en att inse att man är ganska lyckligt lottad. I helgen ska jag försöka pressa in skridskoåkning på isen nedanför!
 
Här är min underbara lilla Melvin med en "mössa" hemma hos min mamma och pappa:)
 
Och här sitter jag nu då och fryser och deppade tills jag såg veckans bilder och blev faktiskt ganska sur på mig själv! Haha
 
Imorn ska jag på "arbetsintervju" (har tyyp fått jobbet redan vad jag förstår). Jag ska jobba kvällar i en matbutik för att få in lite extra pengar. Vi har ju en sommar som vi vill uppleva till max, så på med arbetarbyxorna!!
 
Sen har jag en helg full med aktiviteter! Uppdatering kommer! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback