Heart Chat Bubble

Mycket men ändå ingenting!

Igår var jag på jobb intervju. Vill verkligen ha det jobbet så nu går jag och är nervös inför samtalet som kommer att komma när som helst fram till Fredag. Om jag inte har fått jobbet så skulle jag vilja att hon ringde nu och sa det, så att jag inte går och hoppas varje dag till på fredag.

Bild:http://www.campus.se/Karriartips/Intervjun/Articles/Lon-pa-intervjun---sa-gor-du

Man har ju ingen aning om man sumpade det helt, eller om man passade precis det dom sökte. Ena sekunden känns det som att det gick jätte bra men sen när man tänker igenom lite till så kommer man på vissa saker som man kanske inte borde ha sagt.

Aja, händer mycket nu fast ändå ingenting. En annan sak som jag är nervös över är att jag ska till vårdcentralen i morgon men jag vet inte alls hur det kommer gå. Om det går så blir det en STOR lycka i mitt liv. Annars en STOR besvikelse. Ungefär som med jobbet som är på gång.

Och nästa vecka har jag tid för att besiktiga bilen, första gången sen jag köpte den så det är jag också lite nervös för om den ska gå igenom felfritt eller om den får nedslag på någonting. Jag har ju ingen aning, tycke inte om att inte ha någon aning.

 

Om allting går som jag vill nu dom här två veckorna kommer jag vara sååå lycklig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback