Heart Chat Bubble

Hard work work!

Nu har jag börjat jobba! Inte som det jag är utbildad till utan jag är tillbaka på ruta ett(!) Jag sitter i kassan i en liten mysig butik i Nacka. Känns ganska bra, jag trivs!
 
Jag kommer att jobba där samtidigt som jag söker jobb. Men nu är jag lugn iaf. En sak har ordnat upp sig! :) 
 
 
PISS väder är det ute i alla fall just nu. Höll på att blåsa bort och bli sönder pickad av iskallt regn när jag var ute med hunden! Nu längtar jag mer än någonsin till SOMMAREN! :D Blir glad bara jag tänker på sommar!
Vi är ute med våran båt och Crousar i sommras!
 
Här är jag till vänser i mitt långa fina blonda hår (som jag saknar nu när jag ser bilden), i mitten sitter min syster Madeleine och till höger är min fina Mamma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback