Heart Chat Bubble

Arbetslös WTF!?

Nej, det är så himla trist att vara arbetslös och gå runt och vänta på att någon ska nappa på CVt man har skickat runt till alla möjliga olika företag. Självförtroendet höjs inte till skyarna när man får mail dagligen där det står "tack för att du tog dig tid att söka tjänsten" ... "tyvärr har tjänsten tillsatts av en annan sökande".

Jag har faktiskt aldrig tidigare behövt söka jobb, när jag var outbildad. Jag hade då olika jobb från att jag var 16 tills jag fick barn vid 21 års ålder. Men nu helt plötsligt när jag tänkte satsa lite och utbilda mig för en gång skull. Nä, då får man inget jobb när man är klar... Skumt, skumt.

Jag kommer ju få ett jobb såklart, men jag tycker inte om när saker tar tid, vill att allt ska hända nu, nu, nu och på en gång allt samtidigt.
Då trivs jag som bäst!

Jag och mina vänner på Bröllop för ett år sedan!

Jag vill ha något att se fram emot nu, jag vill ha planer! Här var mitt liv ganska hektiskt. Heltidsstudent, mammaledig tillställningar hela tiden, Älskart!
 
Januari kanske är en "dvala månad". Vi får se, jag ska nog se till att skapa lite att göra nu framöver!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback